Warunki
Warunki korzystania
Niniejsza strona i jej podstrony zawierają najbardziej aktualne zasady. W przypadku rozbieżności z informacjami zawartymi w innych miejscach, za obowiązującą uznaje się niniejszą stronę.
Odwiedzając nioteas.com lub nio.ch (dalej „strona
"strona internetowa”), akceptujesz następujące warunki:
i usług.
Przeczytaj uważnie niniejsze Warunki i Usługi przed wyrażeniem zgody na ich przestrzeganie. Jeśli nie zgadzasz się na przestrzeganie Warunków i Usług, nie wchodź na tę stronę internetową ani z niej nie korzystaj. Korzystając z tej Strony internetowej lub składając zamówienia za jej pośrednictwem, zgadzasz się przestrzegać warunków określonych w niniejszym dokumencie. Dopiero po zaakceptowaniu warunków zawartych w niniejszym dokumencie będziesz uprawniony do składania zamówień drogą elektroniczną. Każde naruszenie warunków spowoduje zamknięcie Twojego konta.
Ceny wysyłki
Wysyłka jest bezpłatna dla wszystkich zakupów na stronie internetowej.
Metody wysyłki: Nasze produkty są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem japońskiej poczty, Japan Post, która współpracuje z pocztą w Twoim kraju, aby dostarczyć Twoje produkty. Standardowy czas dostawy wynosi 8-10 dni. Na życzenie udostępniamy śledzenie zamówienia. Wybierz jedną z 3 metod wysyłki z opcją śledzenia, jeśli chcesz śledzić swoją paczkę. Jeśli czas dostawy przekroczy 14 dni, skontaktuj się z nami w celu nawiązania kontaktu z regionalnymi służbami pocztowymi.
Przetwarzanie
Przetwarzanie zamówień zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze (od poniedziałku do piątku). Powiadomienie zostanie wysłane do Ciebie o wysłaniu produktu.
Daty przydatności do spożycia Gwarantujemy, że wszystkie produkty spożywcze są wysyłane z co najmniej dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Wyjątki są podane na stronach poszczególnych produktów. W niektórych przypadkach produkt może zostać wysłany bez daty przydatności do spożycia. Jeśli produkt ma błędną datę przydatności do spożycia, wymienimy go według własnego uznania.
INCOTERMS: Free Carrier (FCA)
Niedostarczenie, zagubienie przesyłki
Nioteas wysyła produkty zgodnie z Incoterms Free Carrier (FCA). Zawsze dostępny jest numer śledzenia przesyłki, a w przypadku jej zagubienia postaramy się pomóc w jej zlokalizowaniu. W przypadku zamówień detalicznych wyślemy paczkę ponownie po rozpatrzeniu roszczenia ubezpieczeniowego. W przypadku niedostarczenia przesyłki z powodu nieodebrania przesyłki, wyślemy ją ponownie po jej zwrocie do nas (zajmuje to około 3 miesiące) bezpłatnie.
Uszkodzenie przesyłki
W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o natychmiastowy kontakt, a my postaramy się naprawić sytuację w miarę naszych możliwości. Wymagane jest zdjęcie dowodu, które należy przesłać na adres info@nio.ch w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy o wykonanie zdjęć natychmiast po otrzymaniu przesyłki, jeśli podejrzewasz, że coś jest nie tak.
Zwroty i refundacje
Zasadniczo wszystkie transakcje na tej Stronie Internetowej są ostateczne. Możemy jednak akceptować zwroty i/lub refundacje w indywidualnych przypadkach, jeśli przesyłka dotarła uszkodzona lub w jakikolwiek sposób wadliwa. Prosimy o wykonanie zdjęcia potwierdzającego i natychmiastowy kontakt z nami.
W przypadku zwrotu, otrzymasz zwrot wartości przedmiotu (z wyłączeniem kosztów wysyłki) pomniejszony o wszelkie rabaty naliczone do zamówienia, niezależnie od tego, czy zostało ono wykorzystane na przedmiot objęty zwrotem. (Na przykład, jeśli 2 przedmioty o wartości 10 USD zostaną zakupione z rabatem 5 USD na jeden przedmiot, a przedmiot bez rabatu okaże się wadliwy, otrzymasz zwrot 7,50 USD).
Cło i podatki importowe
Należy pamiętać, że przepisy celne różnią się w zależności od kraju, a urzędnicy w różnych krajach mogą skontrolować przesyłkę, w tym inwazyjnej kontroli (otwarcia przesyłki). Ani Nioteas, ani jego Partnerzy nie mogą zagwarantować żadnej metody zapobiegania temu zdarzeniu.
Nie możemy również oznaczać przedmiotów jako „prezentów”, ponieważ jest to niezgodne z prawem i nie ma wpływu na to, czy paczka zostanie skontrolowana. Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie podatki importowe lub inne opłaty, które mogą zostać naliczone przez służby celne i pocztowe Twojego kraju. Podczas podawania wartości celnej podawana jest wartość każdego produktu z wyłączeniem całkowitej wartości rabatów na zamówienie.
Płatność
Klienci uiszczają cenę za pośrednictwem wskazanych przez nas usług płatniczych.
Rozwiązanie umów i polityka zwrotów
Zarówno klienci, jak i my mamy prawo rozwiązać każdą Umowę o świadczenie usług z dowolnego powodu, w tym z powodu zakończenia już trwających usług. Zwroty nie będą oferowane, jeśli usługa zostanie uznana za rozpoczętą i jest w trakcie realizacji. Wszelkie wpłacone nam pieniądze, stanowiące zapłatę za niewykorzystane usługi, zostaną zwrócone.
Oczekujemy, że klienci będą działać w dobrej wierze, w tym unikać nadużywania ofert promocyjnych, poleceń itp. poprzez tworzenie wielu kont lub innych niezamierzonych sposobów korzystania z tej witryny.
Modyfikacje Warunków Korzystania z Witryny
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Korzystania z Witryny w dowolnym momencie i bez powiadomienia. Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na przestrzeganie aktualnej wersji niniejszych Warunków Korzystania z Usług.
Prawo właściwe
Warunki podlegają prawu szwajcarskiemu. W przypadku jakichkolwiek sporów dotyczących Warunków, wyłączną i nadrzędną jurysdykcję ma Sąd Okręgowy w Zurychu, Szwajcaria. Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2018 r.
Twoja zgoda na naszą Politykę Prywatności
Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności.
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących naszej polityki prosimy o kontakt pod adresem info@nio.ch. Celem tej strony jest zapewnienie bezpiecznego przeglądania stron i zakupów. W tym celu zleciliśmy obsługę płatności firmom PayPal i Stripe Payments, co pozwala nam uniknąć gromadzenia poufnych danych kart kredytowych klientów. Z ponad 150 milionami użytkowników na całym świecie, PayPal i Stripe to wiodące na świecie usługi przetwarzania płatności online, oferujące znacznie więcej funkcji bezpieczeństwa, niż moglibyśmy zaoferować sami.
Uwaga na phishing
NIGDY NIE PODAJ SWOJEGO HASŁA ANI DANYCH KARTY KREDYTOWEJ WIADOMOŚCIĄ E-MAIL!!
Zachęcamy do zachowania ostrożności przed oszustwami i phishingiem (w których osoby podszywają się pod PayPal lub inne legalne firmy, aby nakłonić Cię do podania danych osobowych). Ogólna zasada, aby uniknąć wpadnięcia w pułapkę tych oszustw: NIGDY NIE PODAJ HASŁA ANI DANYCH KARTY KREDYTOWEJ E-MAILEM!! Nigdy nie poprosimy Cię o podanie hasła ani danych karty kredytowej w ten sposób.
Nasza Polityka Prywatności
Polityka prywatności
Zależy nam na ochronie Twojej prywatności. Upoważnieni pracownicy firmy wykorzystują informacje zebrane od indywidualnych klientów wyłącznie w niezbędnym zakresie. Stale weryfikujemy nasze systemy i dane, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę. Nie będziemy sprzedawać, udostępniać ani wynajmować Twoich danych osobowych żadnym stronom trzecim. Wszelkie wiadomości e-mail wysyłane przez nas będą dotyczyć wyłącznie świadczenia uzgodnionych usług i produktów. Aktualizacje dotyczące nowości, informacji o produktach i promocji mogą być wysyłane od czasu do czasu i można je w dowolnym momencie wyłączyć
anulując subskrypcję.
Jakie informacje gromadzimy?
Gromadzimy Twoje dane, gdy rejestrujesz się na naszej stronie, składasz zamówienie, subskrybujesz nasz newsletter, odpowiadasz na ankietę lub wypełniasz formularz. Podczas składania zamówienia lub rejestracji na naszej stronie, w stosownych przypadkach, możesz zostać poproszony o podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu pocztowego lub numeru telefonu w celu wysyłki. Możesz jednak odwiedzać naszą stronę anonimowo.
Do czego wykorzystujemy Twoje dane?
Każde z zebranych od Ciebie danych może być wykorzystane w jeden z następujących sposobów:
Aby spersonalizować Twoje doświadczenia (Twoje dane pomagają nam lepiej odpowiadać na Twoje
indywidualne potrzeby)
Aby ulepszyć naszą stronę internetową (nieustannie dążymy do ulepszania oferty naszej strony internetowej w oparciu o informacje i opinie, które od Ciebie otrzymujemy)
Aby ulepszyć obsługę klienta (Twoje dane pomagają nam skuteczniej odpowiadać na Twoje prośby dotyczące obsługi klienta i potrzeby wsparcia)
Aby przetwarzać transakcje
Twoje dane, zarówno publiczne, jak i prywatne, nie będą sprzedawane, wymieniane, przekazywane ani udostępniane żadnej innej firmie z jakiegokolwiek powodu, bez Twojej zgody, z wyjątkiem wyraźnego celu dostarczenia zakupionego produktu lub usługi.
Aby zarządzać konkursem, promocją, ankietą lub inną funkcją witryny
Aby okresowo wysyłać wiadomości e-mail
Podany adres e-mail może być używany do wysyłania informacji, odpowiadania na
zapytania i/lub inne prośby lub pytania.
Uwaga: Jeśli w dowolnym momencie zechcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail, na dole każdej wiadomości e-mail znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące rezygnacji z subskrypcji.
Jak chronimy Twoje dane?
Wdrażamy szereg środków bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych
podczas składania zamówienia lub wprowadzania, przesyłania lub uzyskiwania dostępu do Twoich danych osobowych. Po transakcji Twoje dane osobowe (karty kredytowe, numery ubezpieczenia społecznego, dane finansowe itp.) nie będą przechowywane na naszych serwerach.
Czy używamy plików cookie?
Pliki cookie to niewielkie pliki, które witryna internetowa lub jej dostawca usług przesyła na dysk twardy komputera za pośrednictwem przeglądarki internetowej (jeśli na to zezwolisz), umożliwiając witrynom internetowym lub systemom dostawców usług rozpoznanie przeglądarki oraz przechwytywanie i zapamiętywanie określonych informacji. Używamy plików cookie, pikseli śledzących i innych technologii śledzenia, aby zapamiętywać i przetwarzać produkty w koszyku oraz gromadzić zbiorcze dane o ruchu na stronie i interakcji z nią, dzięki czemu możemy w przyszłości oferować lepsze doświadczenia i narzędzia. Możemy zawierać umowy z zewnętrznymi dostawcami usług, aby pomóc nam lepiej zrozumieć użytkowników odwiedzających naszą witrynę. Dostawcy ci nie mają prawa wykorzystywać informacji zebranych w naszym imieniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy pomagają nam w prowadzeniu i ulepszaniu naszej działalności. Jeśli wolisz, możesz wybrać, aby
komputer ostrzegał Cię za każdym razem, gdy wysyłany jest plik cookie, lub możesz wyłączyć wszystkie pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Podobnie jak w przypadku większości witryn internetowych, wyłączenie plików cookie może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych naszych usług.
Czy ujawniamy jakiekolwiek informacje podmiotom zewnętrznym
?
Nie sprzedajemy, nie wymieniamy ani w żaden inny sposób nie przekazujemy osobom trzecim Twoich danych osobowych. Nie dotyczy to zaufanych stron trzecich, które pomagają nam w obsłudze naszej strony internetowej, prowadzeniu działalności lub świadczeniu usług, pod warunkiem, że strony te zobowiążą się do zachowania poufności tych informacji. Możemy również ujawnić Twoje dane, jeśli uznamy to za stosowne w celu przestrzegania prawa, egzekwowania zasad naszej witryny lub ochrony naszych praw, własności lub bezpieczeństwa lub praw, własności lub bezpieczeństwa innych osób. Jednakże,
dane osobowe odwiedzających mogą być udostępniane innym stronom w celach marketingowych, reklamowych lub innych.
Zgodność z ustawą o ochronie prywatności dzieci w Internecie (Childrens Online Privacy Protection Act)
Przestrzegamy wymogów ustawy COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act) i nie gromadzimy żadnych informacji od osób poniżej 13. roku życia. Nasza strona internetowa, produkty i usługi są skierowane do osób, które ukończyły 13 lat.
Prawa do prywatności obywateli UE
Zgodnie z unijnym rozporządzeniem RODO (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), obywatele UE mają prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych lub ich przeniesienia, żądania ich sprostowania i usunięcia, a także odmowy zgody na marketing bezpośredni. W przypadku konieczności skorzystania z któregokolwiek z tych praw prosimy o kontakt pod adresem info@nio.ch
Polityka prywatności online
Niniejsza polityka prywatności online dotyczy wyłącznie informacji gromadzonych za pośrednictwem naszej strony internetowej, a nie informacji gromadzonych w trybie offline.
Wysyłka
Nio Teas Wysyłka na cały świat bezpośrednio z Tokio w Japonii
Ceny wysyłki
Nasze opłaty za wysyłkę są takie same na całym świecie.
DARMOWA wysyłka międzynarodowa dla wszystkich zamówień. Koszty wysyłki ekspresowej mogą zostać doliczone według poniższych stawek.
|
50 g |
21,50 USD |
|
|
|
100g |
20,50 USD |
|
|
|
150 g |
20,00 USD |
|
|
|
200g |
19,00 USD |
|
|
|
250 g |
17,50 USD |
|
|
|
300 g |
17,60 USD |
|
|
|
350 g |
16,00 USD |
|
|
|
400 g i więcej |
15,00 USD |
|
|
|
|
|
|
|
Czas dostawy
Po złożeniu zamówienia towar dotrze do Ciebie z Tokio w Japonii w ciągu 7 do 12 dni. Czas dostawy różni się w zależności od miejsca przeznaczenia i usług pocztowych oraz warunków celnych w danym kraju.
W rzadkich przypadkach, gdy przesyłka zostanie sprawdzona przez urząd celny, prawdopodobnie dotarcie do miejsca przeznaczenia zajmie dodatkowy tydzień. Należy również pamiętać, że usługi pocztowe są szczególnie zatłoczone Na pod koniec roku w okolicach Bożego Narodzenia i Nowego Roku.
W związku z tym nie możemy dokładnie określić daty dostawy towaru. Prosimy o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem, aby uwzględnić czas wysyłki.
Wysyłka ekspresowa
- Wysyłka ekspresowa międzynarodowa charakteryzuje się szybszym, bardziej precyzyjnym harmonogramem i możliwością śledzenia (lokalizacja przesyłki jest monitorowana). Koszt dostawy zależy od wagi (mniejsze paczki są droższe), a czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 do 8 dni (*).
To również dobra opcja na prezenty, szczególnie w gorącym okresie świątecznym kiedy przesyłki międzynarodowe są zatłoczone. Aby wybrać opcję ekspresowej dostawy międzynarodowej, zaznacz odpowiednie pole na stronie płatności.
Aby śledzić przesyłkę, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli wybrałeś opcję wysyłki obejmującą śledzenie, powinieneś otrzymać numer przesyłki. Jeśli nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z nami e-mailem lub za pośrednictwem mediów społecznościowych, a my go Ci podamy.
(*) Czas dostawy różni się w zależności od miejsca docelowego, w zależności od usług pocztowych i warunków celnych w danym kraju. Uwaga: nie możemy zagwarantować czasu dostawy ani dokładnej daty dostawy.
Opóźnienie w dostawie pocztą lotniczą z powodu COVID-19
Paczki wysyłane z Nio Teas do dowolnego miejsca na świecie, z wyjątkiem Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec i kilku innych krajów mogą zostać znacznie opóźnione z powodu znacznego spadku liczby międzynarodowych lotów lotniczych, wynikającego z COVID-19 (koronawirus) ograniczeń w podróżowaniu. Tylko ekspresowa dostawa międzynarodowa do krajów wymienionych poniżej jest realizowana w niemal standardowym czasie.
Zdecydowanie zalecamy wybór opcji ekspresowej, która jest szybka i umożliwia śledzenie przesyłki. Możesz również złożyć zamówienie po uspokojeniu się kryzysu związanego z COVID-19 i powrocie do normalności.
wyjaśnimy, Nio Teas Ściśle współpracujemy z Pocztą Japońską w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Najnowszy status lotu (stan na 31 marca)
- 〇: Czas dostawy prawie standardowy, choć występują pewne opóźnienia.
- △: Znaczne opóźnienie, choć loty nie zostały wstrzymane.
- ×: Loty zatrzymane
|
Loty (kierunek) |
Ekspres |
Standardowy |
|
Stany Zjednoczone |
○ |
△ |
|
Kanada |
○ |
△ |
|
Australia |
× |
× |
|
Wielka Brytania |
○ |
△ |
|
Szwajcaria |
× |
× |
|
Włochy |
× |
× |
|
Niemcy |
○ |
△ |
|
Singapur |
○ |
× |
|
Francja |
× |
× |
|
Hiszpania |
× |
× |
|
Norwegia |
× |
× |
|
Nowa Zelandia |
× |
× |
|
Izrael |
× |
× |
|
Rosja |
× |
× |
|
Holandia |
× |
× |
|
Hongkong |
○ |
△ |
|
Szwecja |
× |
× |
|
Dania |
× |
× |
|
Belgia |
× |
× |
|
Czechy |
× |
× |
|
Zjednoczone Emiraty Arabskie |
× |
× |
|
Finlandia |
○ |
○ |
|
Austria |
× |
× |
|
Tajlandia |
○ |
△ |
|
Węgry |
× |
× |
|
Irlandia |
× |
× |
|
Bułgaria |
× |
× |
|
Ukraina |
× |
× |
|
Indie |
× |
× |
|
Rumunia |
× |
× |
Cła i podatki
Cła różnią się w zależności od kraju. Jeśli musisz zapłacić cło, będziesz zobowiązany do jego uiszczenia przy odbiorze zamówienia.
- Stawki celne na liście herbaty
- Stany Zjednoczone---bez cła
- Kanada---bez cła
- Australia---bez cła
- Wielka Brytania---bez cła do 32 funtów (3,2% powyżej 32 funtów)
- Unia Europejska---bez cła do 45 euro (3,2% powyżej 45 euro)
- Zjednoczone Emiraty Arabskie---bez cła
- Brazylia---bez cła do 50 dolarów amerykańskich (10% powyżej 50 dolarów amerykańskich)
- Federacja Rosyjska---bez cła do 5000 dolarów amerykańskich (20% powyżej 5000 dolarów amerykańskich)
- Singapur---bez cła cło
- Tajwan---brak cła do 300 dolarów terawatogodzinowych (19,4% powyżej 300 dolarów terawatogodzinowych)
- Chiny – brak cła do 1000 juanów (15% powyżej 1000 juanów)
- Republika Korei – brak cła do 100 000 wonów (513,6% powyżej 100 000 wonów)
- Tylko kilka krajów zakazuje importu liści herbaty
- Nigeria
- Kolumbia
- Sri Lanka
Po otrzymaniu przesyłki mogą zostać naliczone podatki inne niż cło, na przykład VAT (podatek od wartości dodanej) (szczególnie w krajach UE). Zależy to od przepisów obowiązujących w danym kraju, zawartości zamówienia, kwoty zamówienia lub innych okoliczności. Nie pobieramy żadnych podatków od płatności za zamówienie. Nie ponosimy również odpowiedzialności za jakiekolwiek kwestie podatkowe. Aby uzyskać więcej informacji na temat podatków obowiązujących w Twoim kraju, skontaktuj się z urzędem skarbowym lub celnym w swoim kraju.
Pakowanie
Pakujemy nasze przesyłki w najprostszy możliwy sposób, zapewniając jednocześnie dobrą ochronę podczas dostawy. Proste opakowanie pozwala również zaoszczędzić na kosztach wysyłki międzynarodowej i zapewnia naszym klientom najniższą możliwą cenę za wysokiej jakości herbatę. W razie potrzeby stosujemy jednak dodatkowe wyściółki i opakowania, aby zapewnić bezpieczeństwo naszej herbaty.
Twoja zgoda
Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności.
Zmiany w naszej Polityce Prywatności
Jeśli zdecydujemy się zmienić naszą Politykę Prywatności, opublikujemy te zmiany na tej stronie, wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o wszelkich zmianach i/lub zaktualizujemy poniższą datę modyfikacji Polityki Prywatności.
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących naszej polityki prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@nio.ch. Celem tej witryny jest zapewnienie bezpiecznego przeglądania stron i zakupów. W tym celu zleciliśmy obsługę rozliczeń firmom PayPal i Stripe Payments, co pozwoliło nam uniknąć gromadzenia poufnych danych kart kredytowych klientów. Z ponad 150 milionami użytkowników na całym świecie, PayPal i Stripe należą do wiodących na świecie usług przetwarzania płatności online, oferując znacznie więcej zabezpieczeń, niż moglibyśmy zaoferować sami.
Informacje o firmie:
Adres:
Nio Teas GmbH
_
Schanzackerstrasse 34
_
CH-8006 Zurych
_ Skontaktuj się z nami:
info@nioteas.com